lite dittan o dattan

Herregud. Jag väntar bara på att magsåret ska komma å knacka på dörren och sammanbrottet anlända. Fan va kroppen pallar mer än man tror. Den här dagen har bevisat det! Har dock en klump i magen inför morgondagen. Hur ska det lösa sig alla diverse saker? Idag har jag rusat fram och tillbaka, pluggat, gått handledarkurs och kom hem strax innan tio. Nu har jag pluggat glosor och ska snart sova. Upp tidigare än tuppen imorgon. Sedan väntar en lång skoldag, sedan en timmas effektivt plugg följt av ett projektmöte och därefter ännu mer plugg. Egentligen är alla saker som jag gör roligt. Därför har jag inga anledningar till att klaga. Varför gör jag det då? Jag måste sluta se det jobbiga i saker och tänka mer konstruktivt och positivt. Jag vill hinna med så mycket på fritiden och samtidigt hinna skolan plus träningen... och bloggen som alltid hamnar i sista hand. Tiden räcker aldrig till. Jag får alltid höra att jag ofta är sen och visst, jag får ofta stressa och göra saker i sista sekund men å andra sidan är det kanske för att jag gör så mycket. Förstår ni? Äsch, jag vet inte. Nu blev det väldigt flummigt helt plötsligt. Jag är för trött för att skriva ett korrekt och forståeligt inlägg just nu haha. Jag tror inte ens att det är någon idé att jag läser igenom det. Kommer bara radera allt. Här kommer lite bilder från dagens mysiga fika med fint folk istället!
Testade AloeVera-dryck med klumpar i... intressant var ordet
jag o sötnosen Malin
Finaste Flexxan
o självklart Olofen
o lite plugg på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0