Lördag

God morgon! Herre min gud vad länge jag har sovit. Nästan hela tio timmar!! Helt underbart men samtidigt känns nu hela huvudet helt tungt och kroppen likaså. Kan jag ha sovit för mycket? Tvek på det.
'
Idag är det i vilket fall lördag - amazing - och jag har inget på planeringen förutom plugg och familjemiddag. Hur bra lät inte det? Det ska bli så härligt att bara vara hemma och ta det lugnt. De senaste veckorna har varit lite upp och ner. Jag har susat runt, hit och dit, vilket gjort att jag inte hunnit vara hemma och bara vara. Så även om inte vädret är fantastiskt är jag på fantastiskt humör.
'
Har ni några planer idag? Fest, bio, middag? Jag önskar er, vad ni ska hitta på, en mysig och rolig lördag!
Puss
Btw, det är ju snart halloween!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0