love

Idag har jag haft en väldigt mysig dag. Började med en lugn morgon och förmiddag med Lovisa här i lägenheten. Sedan åkte jag hem till Helena och pratade över en kopp te. Därefter tog jag och Madde bussen in till göteborg igen och åt gott och såg på en underbar film på Hagabion. Sist men inte minst ligger vi nu, båda helt utslagna, i sängen framför Modern family. Helt fantastisk serie med fantastisk humor! Min humor - bra humor.
'
Vi ska kika ett avsnitt till men sedan måste vi nana. Imorgon väntar en tripp på staden för att inhandla Halloweenkostym!!
'
Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: janelle

åh va fin du är, din blogg med! älskar den! du får gärna kolla in min, eller ja. ett klick skadar väl inte? :o kram!

2011-10-31 @ 22:28:50
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0