måndag

Godmorrsning!!
Sitter Aggypaggys lägenhet och ska snart switcha från pyjamas till något lite mer anständigt. Igår åkte jag och joinade Agnes när hon jobbade fjorton och en halv timma, jag vara bara där i några timmar dock. Jag behövde ändå plugga så hemma eller där på kontoret spelade ju ingen roll. Innan jag åkte hemifrån tryckte jag i mig massa pannkakor med sylt och grädde. Vet inte vad som hände faktiskt.
'
Jahapp. Nu vart det måndag igen. Fruktansvärt eller fantastiskt? Lite både och. Jag har lite ångest inför hela den här veckan om jag ska vara ärlig. Men samtidigt är det bara den här veckan kvar, sedan LOOOOOOV! Jag antar att det bara är att försöka överleva veckan och sedan njuta av ledighet. Det ska nog gå bra.
'
Ha en fin dag allihopa!
Pancakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0