Monday

Morningmorning!
Jag kom inte igång med plugget förrän jättesent igår och det ledde till sen nattning vilket i sin tur betyder att det är en trött Signe som skriver. Har ni sovit gott? För lite, för mycket (om det går), lagom?
'
Idag har jag en ganska skön och lugn dag framför mig. Jag har inga jättekrävande lektioner och ikväll ska jag på lag-möte. Det är mer eller mindre mina planer för dagen. Resten av veckan är helt igenfylld utan att jag förstått hur det gått till. Så har det varit den senaste månaden/månaderna. Att på måndagen, ibland söndagen, redan fyllt hela veckan med olika saker. Att vara sysselsatt får iallafall tiden att gå fortare om vi nu ska tänka positivt. ;)
'
Ha en fin måndag hörrni!
Ojojojojoj, det känns som om det var år och dar sedan den här bilden togs men den är faktiskt från årets Valborgsfirande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0