Onsdag

Tjosan!
Sängen var riktigt mjuk och precis lagom varm när jag vaknade imorse och det tog emot att gå upp och stänga av väckarklockan. Igår kväll satt jag uppe och räknade matte till midnatt, mamma och pappa var så snälla och hjälpte till. Först fattade jag ingenting nämligen. Vi håller på med binära talsystemet nu och fyfan vilken svår omställning det är. 11=3 (1*2^1+1*2^0=3) ehm förstår ni ehm? Det var på grund av sånt där jag satt och slet av mig håret igår. När man väl förstod principen var det ju ganska lätt men i början. Fyfan.
'
Idag slutar jag sent (halv fem) men jag kan antagligen åka med pappa hem från stan vilket är ganska skönt. Ikväll ska jag som vanligt plugga, plugga, plugga eftersom jag inte har något liv längre. Till och med på tåget till skolan behöver jag plugga. Tur att jag sovit åtta timmar annars hade jag fan inte pallat. Förlåt för alla svordomar, de bara kommer helt spontant. Jag har kanske agrressioner inom mig som vill ut, fast de gör det på ett undermedvetet sätt? I dont know.
'
Nu ska jag dra några dram med mascaraborsten och måla brynen. Sedan ska jag vandra mot tågstationen.
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0