Söndag ♥

Hej där!
'
Söndagsångesten börjar smyga sig på och det känns som om den här veckan kommer att bli tung. Meeen vi ska greja det ändå, såklart. Fick panik för en stund sedan då det helt plötsligt slog mig att jag glömt att skicka min novell till mig lärare. Den skulle skickas in i fredags! Jag fick världen klump i magen och klickade iväg novellen + ett litet ursäktande meddelande om varför jag glömt av att skicka den m.m. Hoppas, hoppas, hoppas att han ändå läser den. Första inlämningen och jag failar. Great.
'
Igår spelade vi ju kvalmatch mot Töreboda och vi vann med fantastiska 6-3! Jag blev avsläppt i såsen (Alingsåsen) och åkte hem till Alexia på tjejmiddag. Kvällens tema var Sporten du inte blev något i. Jag hade tyvärr inte hunnit förebereda någon utklädnad men Alexia ritade fram en veckad skoj, en piké tröja och ett par höga strumpor med röda ränder till det - Vips så var jag en misslyckad tennisspelare. Alexia hade ordnat jättefint med plockmat, ostbricka, snacks m.m. Lite senare på kvällen åkte vi in till Göteborg på en lägenhetsfest och vi var inte hemma i såsen igen förrän tre. Vi gick hem från tågstationen genom den kalla frostiga natten och somnade någon gång runt fyra imorse. Resultatet av denna gårdag - trött Signe.
'
Nu ska jag försöka strukturera min kommande vecka lite. Upptäckte när jag kikade i almanackan att det fanns några inskrivna, bortglömda, läxor som behöver tas tag i...
'
Puss och godkväll!
gammal bild från i somras... åh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0