Söndag ♥

God morgon!
Efter en vecka med alldeles för få timmars sömn har jag sovit som en stock i nio timmar inatt. Det var riktigt jobbigt att gå upp ur sängen men efter en stor kraftansträngning kom jag tillslut på fötter. Idag finns det egentligen tusen saker som jag måste göra men jag har ingen energi. Dessutom ska jag spela match vilket gör att några värdefulla timmar försvinner. Tur att jag börjar sent imorgon så att jag kan sitta uppe inatt och plugga... Jag har ju inte varit i skolan på en vecka pga av VUK men jag har ingen aning om vad jag missat. Det måste jag ta reda på. Upptäckte igår att vi har matteprov på fredag och jag har missat fyra mattelektioner liksom. Fml.
'
Nu ska jag titta klart på ett avsnitt av Mördare okänd som jag började titta på igår kväll. Det kommer mer bilder från VUK, ska bara ladda över bilderna till datorn först.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0