Tramp tramp tramp

God kvällis!
Vilket sjukt lång dag det varit haha. Åkte hemifrån klockan åtta imorse och kom hem klockan åtta nu på kvällen. Det låter kanske konstigt men jag har trots detta bara haft en lektion på hela dagen haha! Efter skolan gick jag och Alleballeplexusalexus (fyndigt) gick en runda på stan. Både jag och Alexia kom hem med riktigt fina fynd. Meganöjd!
Nu blire dock sträng diciplin och stram budget månaden ut hoho. Ska självklart fota allt. Kameran är för tillfället i laddaren men soon soon...
Efter shoppingrundan köpte vi take away och åkte hem till Alexias styvmors (inte så hemskt som det låter) lägenhet. Strax innan fem vandrade jag tillbaka till skolan och hade brainstormingmöte med projektgruppen som jobbar med Slaget om innerstan.

Sötnos!

Hittade världen mysigaste halsduk på lindex men den kunde tyvärr inte följa med hem... den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0