Söndag ♥

Hejhopp!
Vad har hänt sen vi hördes sist? Jo! I fredags hade jag middag för tjejerna, både gamla och nya vänner, och det blev superlyckat. Vi tog det väldigt lugnt, åt god mat och efterätt o småtittade på idol. Jag och Alexia shakade även loss till house haha! Eller aa, Alexia dansade och jag gjorde ett helhjärtat försök till moves. Om det var lyckat eller ej är en annan fråga...
'
Efter en mysig frukost åkte alla förutom Madde hem och diskningen tog sin början. Fyfan va jag ska ha diskmaskin när jag flytta hemifrån! Jag tycker i och försig att det är lite småtrevligt att diska lite då och då men efter att man har haft stormiddag med både förrätt, huvudrätt och efterrätt är man inte så jäkla taggad på att ta itu med disken för hand liksom. Iallafall. Jag och Madde började tagga lite smått inför kvalmatchen som skulle avgöra ifall vi gick upp i division tre eller inte. Jag säger bara såhär. 6-0 till oss på hemmaplan och division tre här kommer vi! Det kändes så jävla gött när domaren blåste av matchen och segern var ett faktum. Därefter blev det kramkalas, glädjerop och champagnesprutande! Senare på kvällen samlades vi igen och åt pizza och firade segern haha. Jag, Maria, Susanna och Filippa åkte sedan hem till Carl som hade födelsedagsfest. Kom hem strax efter ett och somnade på två röda sekunder.
'
Idag har jag kramat om Nora som igår kom hem från sin långeresa, gått på en promenad och fikat. Om en stund ska jag ta tag i mitt rum, bädda, damma m.m. Ska även försöka få lite plugg gjort. Rättare sagt - Jag måste få lite plugg gjort.
'
Hoppas ni haft en lika fin helg som jag. Puss!
mitt kråkslott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0