HÖSTLOV!

Tyst torsdag och tyst fredag. Hitills har jag varit helt isolerad av skolan hela veckan. Men från och med igår är det LOV!! Nästan så att jag fäller en tår, helt ärligt. Historiaprovet kunde gått så mycket bättre men tiden var knapp och jag fick hjärnstopp flera gånger. Fan. Aja, jag kan inte göra något åt det nu utan det är bara att gå vidare. Det kommer ju fer prov. Wie... Vi har två prov tätt inpå lovets slut vilket känns sådär men man får ta en sak i sänder liksom.
'
Igår hade jag iallafall en superkväll men Alexia. Vi firade att vi klarat historiaprovet och att höstlovet startade. Min syster är i Stockholm och hennes pojkvän är New York så vi lånade hennes lägenhet. Vi åt pizza, drack gott, pratade, dansade, och sminkade oss för skoj skull (haha) och när idol började och kröp vi ner i sängen och åt marängswish. Vi hade planer på att vandra ner på stan för att checka läget men sängen var för gosig och vi för hemmakära (pensionärpar heyhey). Strax efter tre inatt vaknade vi och upptäckte att vi däckat mot varandras axlar haha. Då tog vi ambitiöst nog bort sminket och borstade bissarna och återvände sedan till sängen. Alexia försvann med tuppen då hon skulle på Övningskörningskurs tidigt imorse. Haha stackare!! Jag vaknade för en stund sedan och då tyckte jag att himlen var blå men nu ser den bara grå och tråkigt ut... Vad hände?
'
Magen är förfarande mätt från gårdagens frossande men en kopp te känns väääldigt lockande. Vi hörs laterskater!
Pusss!
Hihi över ett år gammal bild. Tycker jag ser väldigt liten ut här haha...

Kommentarer
Postat av: din göran

åhh kalasmysigt var det!! kärlek till dig

2011-10-29 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0