PAIN

Hello there you little pony! (?)
'
Är hemma i mitt älskade hus med systeryster, ska snart flyga ner med pärlan och hämta Tove (Agnes vän). Jag har redan börjat tagga inför idol och laddat en sats med chokladpudding! Det enda "goda" som jag vågar äta. Tänker inte sticka under stolen med att jag har olidligt ont i mina tänder. Varför? Jo, för nu sitter den där, tandställningen alltså, och gör sitt.
'
Matteprovet var inte så svårt som jag befarat men jag tycker ibland att de prov som är lite "enkla" känns svårare... Vi får se hur de går. Ingen fullpoängare men fullt godkänt. Efter skolan blev det fikis på Le pain frances, passade även på att plugga lite spanish inför provet på tisdag. Tog fyratåget hem, gick om affären och sedan en uppfriskande(wtf?? vadå uppfriskande, snarare skitjobbig) promenad hem.
'
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0