End

Idag är slutet på en fantastisk vecka med Vänorternas ungdomskonferens. Jag är helt slut och mina ögon går i kors. Det har varit jobb och mer trevliga händelser dygnet runt i en vecka nu och det mina vänner har satt sina spår. Imorgon åker Susanna hem till Finland igen och vem vet, vi kanske kommer att ses igen? Jag har träffat så många fina människor genom VUK och jag kommer att ta med mig alla fina minnen och erfarenheter från den här veckan in i framtiden.
'
Ville bara ge er ett litet livstecken från min sida och imorgon kör jag som vanligt igen. Men jag måste verkligen dra mig till sängs nu. Ska upp om mindre än fyra timmar för att skjutsa Susanna till flygplatsen. Haha, it's sounds like a good plan right? :)
'
Puss mina soenoser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0