Girls night home

Hallojsan fredag!! Vilket fantastiskt väder det är! Knappt jag trodde mina ögon när jag klev ut och möttes av en blå himmel och strålande solstrålar. Att det är kallt i luften gör inget så länge det är klart och fint väder!
'
Ikväll kommer tjejerna hit och det ska bli riktigt mysigt. Jag ska snart sätta en pizzadeg så att den är färdigjäst när gästerna kommer. På kvällens meny står det nämligen klassisk pizza med soltorkade tomater, mozarella och pesto. Till efterrätt en kladdig och mastig chokladtårta med vispad gräddfil och sockerrörda havtorn. Chips och godis är till senare ikväll haha.
'
Nu ska jag kila och städa klart mitt rum. Borde bjuda hem människor oftare, då hade mitt rum varit mycket mer städat.
'
Ha en fin fredag!
förlåt för ännu en kass cam-bild. har inget minneskort till kameran för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0