Love

Hejsanhejsan!
Vill börja med att tacka min fina vänner som förgyllde kvällen igår. Tycker om er så himla mycket! Maten, eller pizzan, blev smaskens även om bottnen blev lite halvstadig haha. Och choklatårtan smakade inte sämre den må jag säga. Emma och Frida åkte hem framåt midnatt men då laddade jag, Madde och Lovisa godis- och chipsskålen och bänkade oss framför kvällens idolavsnitt på tv4play. Vi kopplade in datorn till tv:n så att vi slapp trängas framför en liten datorskärm.
'
Till frukost bakade vi scones som blev grymt goda! Det var ett recept från Leila som jag definitivt kommer använda nästa gång det vankas scones. Dock hoppade jag konstigheten med att lägga i socker som det stod i receptet. Socker i scones?
'
Dagens planer är inget mindre än att Erik och Signe kommer på besök och att jag ska försöka pallra mig ut på en joggingrunda.
'
Puss på lördagen och er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0