Monday

Hej ny vecka!
Måndag - ny vecka och nya tag. Men först tänkte jag återberätta lite om helgen och dess händelser. I lördags degade jag i soffan större delen av dagen men på kvällen mötte jag upp Olliver, Filippa och Maria på filmmys. I går spelade jag match. En jävligt viktig match mot ett lag som låg tvåa medan vi låg trea. Nu är det däremot ändringar i ställning - vi ligger numera tvåa medan det andra laget trillade ner till tredje plats då vi slet som djur och vann med 2-1. Underbar seger! Nu är det bara två tuffa matcher kvar innan vi vet om vi tar kvalplatsen eller inte. På ondsag spelar vi derby, hemma, mot Olsfors. Det kan bli en rysare...
'
Jaja, det var nog allt från mig för tillfället. Vädret ser ut att bli finfint och skoldagen ser ut att bli ganska lugn. Skön måndag helt enkelt. Kommer bara bli lite stressigt att hinna hem till träningen... Men det löser saj (sa han som sket i Valhallabadet... höhö).
'
Ehm ja... Ni får ha dundermåndag så höres vi lateros!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0