No feelings

Tjenixen!
Kom nyss hem. Halv ansiktet är avdommnat, kan inte prata eller använda munnen och har en stor mysig bommulstuss som hindrar blodflödet där två av mina tänder en gång suttit. Damn va obehagligt det är att dra tänder. Mina satt som berget och tandläkaren frågade ifall jag tuggade mycket tuggummi och medgav att mina tänder satt lite stabilare än vanligt. Han drog och lirkade, lirkade och drog. Jag vet inte hur många minuter han höll på men tillslut ploppade de ut. Nästa vecka ryker två tänder till. Uhuhuh.
'
Idag har jag massa saker som ska fixas. Bland annat plugg, städa mitt rum och handla mat inför morgondagen. Imorgon vankas det nämligen tjejmiddag haha. Har dock inte bestämt mig om vad jag ska laga till för smaskigt. Vet ännu inte hur många vi blir heller... Aja, det löser saj! :)
'
Pusstuss
mina gaddar... nazty eller vad haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0