Tisdag

Godmorgon. Blev inte mycket till bloggning igår inte. Efter skolan så tog jag och systern tåget hem, gick sedan hem i det pissiga vädret, vi kom hem tjugo minuter innan fotbollsträningen började och vi var tvungna att äta emellan. Stress. Det var nog den värsta träningen någonsin. Fyfan vilket väder?!?! Jag börjar bli riktigt jävla less på detta skit väder och regnet som bara öser ner. Det är fan inte kul någonstans. Gah!
'
Idag händer inte så mycket. Har endast en lektion och efter den ska jag antagligen luncha med brodern min. Det är väl de enda planerna jag har för dagen. Jag måste få igång motivationen till att plugg även om det känns förjävla tungt. Lika bra att hänga med från början. Det kommer annars bli tufft att ta igen vid senare tillfällen, uppförsbackar gillar vi inte.
'
Trots detta livsgnist-utsugande vädret önskar jag er en härlig dag!!
Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0