Tisdag?

Hej tisdag!! Det kändes helt ovant att titta ut genom fönstret och att för en gångs skull inte mötas av ett smattrande regnfall. Att himlen är blå skulle vara att överdriva men att den är grå/vit är lite mer sanningsenlig. Låt oss hoppas på att regnuppehållet håller i sig!
'
Haha. Jag har haft en så konstigt natt. Drömt massa skumt och vaknat några gånger. Känner mig ändå hyfsat utvilad så det är lugnt. Dessutom har jag bara två lektioner idag (gööööttt). Idag ska jag städa på mitt rum och plugga - duktigt och ambitiöst värre! Dock saker som måste göras... Dammråttorna växer sig stora och starka och läxhögen blir högre och högre. Det är lika bra att få det ur världen.
'
Vi hörs när jag kommer hem. Kanske slår till på en dagens outfit också!
(lite bilder från skolan o my classmates)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0