Transmuterad samtid

Go'kväll!
Efter en lång och intensiv dag är jag nu hemma, avsminkad, mysbyxan är på och jag har installerat mig i soffan och lagt filten runt kroppen.
'
Skolan var lång. Lektionerna tycktes vara längre än vanligt. Det var antagligen pga av att jag sovit för lite och att tröttheten då tog över. Efter skolan hängde jag med Cenila en stund, vi kikade på gamla idol-avsnitt och åt gifflar hihi. Sedan gick jag hem till Erik och åt grekisk sallad. Därefter mötte vi upp Dennis och hans kompis och gick vidare till vernissaget. Agnes är ju med i en konstutställning på konstepidemin och idag vankades det alltså vernissage där. En mycket fin utsällning med temat - Transmuterad samtid. Gå dit och kika vettja!
'
Nu ska jag fortsätta min myskväll en stund men jag kommer antagligen snart att däcka haha. Så nedrans trött. Imorgon har jag en heelt fri och oplanerad dag att se fram emot. FANTASTISKT. Ska försöka hinna med en promenad och lite lite plugg men utöver det är det tomt schema!
'
Puss och godatt!
Konstnären själv!
Mm, vem är trollet tro haha
Fjärilsfiskar
popcornkaos
smygsuparn Erik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0