Söndags(ångest)

I fredags hade vi överraskningsfest för min systers pojkvän Johan och han kompis Jonas. De blev lurade att åka till järntorget för att träffa upp några andra vänner, men väl där väntade ingen på dem. Istället fick de ett sms att hämta ut ett kuvert på 7-eleven och därefter följa instruktionerna. Vi hade blåst upp massa ballonger, serpentiner hängde i takbjälkarna, jag och Tess slängde ihop marängtårtor, godis- och chipsskålarna var fyllda. När alla förberedelser var klara var det bara att vänta på att födelsedagsbarnen skulle hitta fram... "Kalaset" blev jättelyckat o Johan o Jonas hade båda blivit grundlurade.
'
Igår spelade vi en jäkligt tuff match där resultatet tillslut blev 4-2 till oss. På kvällen vankades det fest hemma hos Oliver. Trevligt trevligt. Blev jäkligt trött ett tag så tog en lite tuppis i Olivers säng samtidigt som jag pratade med Agnes i fonen. När jag reste mig upp igen och gick ut hade hans mamma kommit hem så alla skulle gå hem. Gick först in på toan för att kissa men upptäckte till min stooora förtjusning att någon redan inventerat den genom att spy över hela skiten. Mysigt värre. Tog därefter på mig skorna och vandrade sedan helt ensam hem i mörkret.
'
Idag ska jag göra lite allt möjligt haha. Om en stund ska jag möta Madde, vi ska söndagsfika, jag ska samtidigt passa på att hämta min moppe som jag ställde hos Oliver igår. Andra saker som jag ska göra idag är bla.a att skruva upp mina nya lampplafonder som kommit (wiiee!!), skriva ett arbete i svenska, städa mitt rum samt förbereda mig psykiskt inför kommande skolvecka.
ser ni ormen i vattnet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0