deal with it

Hejhopp!
What ey dej what ey dej. Har gått runt i en bubbla hela dagen. Ögonen har varit tunga som bly och hjärnan har inte samarbetat för fem öre. Trots bubblan tog jag, Alexia och Astrid en tripp på stan. Jag och Alexia gick också svängen om Vasagrillen och käkade varsin falafelrulle. Mumsfillibabsen! Tyvärr blev det inga köp idag vilket betyder att jag inte vad jag ska ha på mig imorgon på Hvitfeldtskas insparksfest. Det känns stabilt.
'
Nu är jag äntligen hemma och ligger i sängen och myser med min sjukling till syster. Stackarn har åkt på en feberfläkt. Det blir nog en kanna te om en stund. Ajuste... Har en del plugg att deala med också.
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0