Park

Gomorron!
Hur är allt med er? Jag hoppas det är kanon. Det är ju fredag så vad kan kännas dåligt?
'
Insparksfesten var grym! Så jäkla kul hade vi. Dansadansadansadansa! Vi var ju på Parken som är ett uteställe på avenyn, de hade öppnat båda våningarna. På nedervåningar var det så sjuukt varmt. Helt galet. Såå mycket folk och alla bara dansade. Asbra. Vi var kvar sist av alla (haha?!) och kvällen avslutades med BK och en promenad hem till Linné genom natten.
'
Igår var det fotbollsturnering för alla ettor men jag valde att inte vara med. Hade ingen lust, brukar alltid bli så jäkla nervös och få ångest inför sådana grejor. Ångar mig lite nu i efterhand men aja. Det var kul att heja på! :)
'
Idag har jag inga planer mer än att min syster har Vernissage som jag ska gå på. Därefter vet jag inte. Kanske blir en lugn hemmakväll eller något...
'
Puss och kram!
BK!
Haha söte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0