wednesday

Hade sovmorgon imorse och behövde inte gå upp förrän strax efter nio. SKÖNT. I skolan hade jag bara två lektioner, gympalektionen var jag tvungen att hoppa då jag inte hade hunnit hem till match-samlingen annars. Det blev i och för sig stressigt ändå men jag hann iallafall haha. Vi spelade mot Olsfors, en väldigt viktig match som avgjorde ifall vi kan kvala upp till division tre eller inte. Oooch eftersooom vi VANN så är nu oddsen att det blir kvalmatch mycket stora! :D Det var en grismatch då varje snesteg kunde vara avgörande. Vi hade många målchanser och skulle kanske vunnit med mer än ett mål men det var inte så att Olsfors var inte slöa, vi kunde aldrig slapna av utan det var fullt ös matchen igenom. Ännu en underbar vinst! Alltid lika skönt att komma hem efter att man slitit 90 minuter och känna att det var så jävla värt det.
'
Nu ska jag plugga en stund men sen väntar sängen. Har tyvärr ingen sovmorgon utan det blir en tidig tidig buss. Uuuh... Och NEJ! Vet ni vad jag kom på? Jag ska dra två tänder imorgon. Whaaaa. :'O
'
God natt och dröm vackra drömmar, mina kommer antagligen handla om en skräckupplevelser hos tandläkaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0