a gun and a bullet, please

Godmorgon!
'
Jag har varit uppe sedan sju och pluggat spanska. Ska alldeles snart fortsätta med det men jag först tänkte jag säga hej till er! Hej! Idag är det tisdag. För mig inkluderar den här dagen spanskaprov och fotbollsmatch. Det är kanske inte helt fenomenalt då jag känner mig som en heliumballong som långsamt läcker... dripp... dropp... Aa, något sådant. Jag skrev till min tränare igår och förklarade att jag fortfarande är förkyld och har ont i halsen men han föreslog att jag iallafall ska börja spela och att jag isåfall kan byta. Yes...!
'
Jag har ännu inte bestämt mig ifall jag ska åka till skolan eller inte. Att göra provet känns förjävligt. Jag mår kass och det kommer ändå inte bli något resultat värt att klistra upp på väggen liksom. Jag har fyrtiofem minuter på mig att bestämma. Återkommer med besked!
'
Pusss!
mmm, sassy girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0