Big City Life

Tjenixen!
'
Då var ännu ett nationellt prov avklarat och en skoldag avklarad. Hur det gick med uppsatsen vet jag inte. Hela situationen att man under tre timmar ska producera en bra uppsats är flummig. Efter skolan gick jag en runda på stan med Flexxan. Jag hittade en topp från H&M av Fashion Against Aids-kollektionen. I will show it to yuuu lateros! På väg hem från tåget stannade jag till hemma hos Madde på en kopp te innan jag forsatte vandringen hemmåt.
'
Nu ska jag hoppa i fotbollskläderna och brumma iväg till träningen. Jag är inte helt frisk ännu men jag hatar att missa träningarna, det får gå ändå. Dessutom är seriepremiären på söndag. (jag vet att man inte blir friskare av att träna när man är sjuk men det känns bättre att röra på mig än att inte göra något alls)
'
Pöss o kreem!
kommer ni ihåg Big City Life?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0