dealing with it

Jag hade gjort nästan vad som helst för att få ligga kvar i sängen. Jag vet inte hur det gick till igår men helt plötsligt var det bara fem timmar kvar tills jag skulle gå upp. I n t e b r a. Och har knappt hunnit öva på mitt tal också. Uuuhhhhh! Jaja. Det är bara att ställa sig vid tavlan och tjöta på. Typ. Om jag hade haft en svenskalärare som jag tyckt om hade det inte känt lika jobbigt. Tyvärr känner jag inte det minsta förtroende för min lärare och jag tycker heller inte att han har gått igenom själva uppgiften tillräckligt bra. Men som sagt, jag kan bara göra mitt bästa utifrån mina förutsättningar. Det blir nog helt okej.
'
Jag längtar redan tills jag kommer hem igen haha. Ha en fin dag min tussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0