En dag

Hejhejhejhej!
'
Känslan av att höra väckarklockan ringa när man knappt sovit fem timmar är ta mig tusan inte go. Men! Jag överlevde dagen och här sitter jag nu. För att summera första skoldagen efter lovet säger jag såhär: pang på rödbetan! Lärare har verkligen ingen känsla för succesiv ökning. Najnaj. Pang på bara. Nu ska jag tillbringa resten av kvällen till att plugga spanska. Jag har prov imorgon. Det känns sådär. Jag vill egentligen inget annat än att krypa ner under täcken och dö en smula. Annars är allting lugnt. Solen pep ju till och med fram en stund idag!
'
Pusselipuss!
Jag är inte riktigt lika på hugget så som jag var när den här bilden togs för någon månad sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0