Frukost

Hallihallå!
'
Jag kom hem från stan runt ett inatt och nu har jag tagit mig en välförtjänt sovmorgon. Jag har inte sovit upp på evigheter så det var underbart att inte behöva ställa något alarm. Dock gjorde jag en grov miss och glömde avalarma mobilen som glatt började tjuta klockan sex imorse. Fail. Men jag somnade om på två sek utan några problemos. Mina planer för idag är att göra allt jag inte kommer hinna nästa vecka haha. I stort sett betyder det att jag ska plugga. På första gången på länge känns det dock inte så jobbigt. Det ska tvärtom bli skönt att jobba undan alla läxor som ligger och tryter på samvetet. Dessutom är det en bra ursäkt för att vara osocial och tråkig. Det behöver alla människor vara emellanåt hehe.
'
För övrigt så är jag fortfarande förkyld och den verkar inte ha några som helst planer på att flyga sin kos... Jag får se til att proppa i mig vitaminer och dricka hundra liter vatten idag. Hoppas att jag mår bättre imon då det är seriepremiär...!
'
laterskater! (vill verkligen visa er bilderna från Köpenhamn men jag har som sagt inga bilder - Alexia har alla bilder och hon har inte hunnit redigera dem ännu. Men den som väntar på nått gott...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0