Hunger Games

Hellooowhelloow!
'
Ååhh! Bion var så bra! Efter tog jag och Alexia en mysig fika på Condecco också. Bra kväll! Ingen har väl kunnat missa allt spektakel kring filmen Hungerspelen? Vare sig man velat eller ej haha. Tyvärr har det blivit lite som ett nytt Twilight-fenomen. Jag har läst alla böckerna och på samma sätt som när jag läste twilightböckerna blev jag helt fast. Då visste jag såklart inte att det skulle komma filmatiseringar av varken twilight eller hungerspelen men fasen vad glad jag blev när jag fick nys om dem. Dock tycker jag det är synd att det blir en sådan sjuk hype kring filmerna. Det gör så att många, innan de varken läst boken eller filmen, föraktar hela historien och inte ens ger det en chans. Men egentligen är det skit samma. Man kan bara välja sina egna val. Jag tycker iallafall att ni ska ta och läsa boken och släpa er till biosalongen för att där titta på Hungerspelen. Varför? För att både boken och filmen är ruskigt bra!
*
*Glöm inte att det finns tre böcker i serien. 1. Hungerspelen, 2. Fatta eld, 3. Revolt.

Boken

filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0