Hvit4fight

Hejsanhoppsan!
'
Vilket rolig dag det har varit! Biljettförsäljningen har gott toppenbra och vädergudarna var med oss hela dagen! När man går upp på mornarna kan det kännas tungt. Det enda man vill göra är att blunda och dra täcken över huvudet. Men man får man så mycket energi när man umgås och jobbar med fina människor att den jobbiga morgonkänslan försvinner puts väck! Nu ska jag se ett avsnitt av GG och äta chokladtårta. Sedan ska jag plugga. Är för trött och virrig för att plugga just nu, jag behöver rensa tankarna och bara luta mig tillbaka i några minuter. Därefter -> back to reality...
'
Puss!
Två bilder från idag, precis när treorna skulle tävla i om vilken klass som ska springa ut först på studenten. Dumt att jag glömde ta kort på oss i Elevkåren där vi stod vid vårt fina fort och sålde tickets...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0