HVITFELDTSKADAGEN

Godmorgon!
'
Jag är ledsen att bloggen kommer i andra hand just nu men det är tyvärr inget som jag kan göra något åt. Jag har inte suttit ner och tagit det lugnt sen jag kom hem från Danmark. Klockan har varit ställd på sex (idag var den t.o.mställd på 5.45 hehe) och jag har kommit hem klockan nio på kvällen. Däremellan har jag haft möten, lektioner och träningar. Jag har inte ens haft en sekund över till läxläsning. Ni förstår nog varför det inte kommer upp tusen inlägg om dagen. Jag hade så gärna velat slänga upp alla bilder från Köpenhamn men vi använde bara Alexias kamera och hon ska redigera bilderna innan hon skickar dem till mig. Så det är såhär det ligger till för tillfället. Det blir bättre, jag lovar er. Jag har inga möten inbokade idag eller imorgon och det är underbart!
'
Idag har det Hvitfeldtskadagen. Det är en dag fylld med massa olika aktiviteter som eleverna själva bestämmer och genomför. Vi i den nya styrelsen ska under hela dan sälja biljetter till slaget om innerstan, så KOMSIKOMSI och KÖPSIKÖPSI! :)))
'
Pussss
Me and my hun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0