long time no see

Alluhallu!
'
Jag skäms för att skriva det men fan va gött det hade varit att slänga på sig mjukisdressen och slagga framför en film ikväll! Det ligger så mycket förväntningar kring Valborg. Allt ska vara ett jävla party och livet ska vara så sjukt bra! Pressen på att ha kul och träffa folk täpper till känslan av lycka och frihet. Dessutom går det ibland inte riktigt som man tänkt sig och då blir besvikelsen dubbel så stor. Några tankar jag som snurrar bara...
'
Annars? Styrelseutbildningen gick finfint, alltid lika intressant och givande att träffa drivande och kunniga människor. Efter utbildningen gick jag på ett annat möte och nu är jag hemma igen. Jag måste ta mitt städområde samt byta om till en mer valborgsanpassad outfit. Hur nu en sådan ser ut...
'
Ha nu en kanonkväll så hörs vi! Ta hand om era nära och kära. För mycket alkohol kan ställa till det... ;)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0