Onsdag

Godmorgon!
'
Jag gjorde provet igår och jaa... det gick som det gick. Nu glömmer vi det och går vidare. När jag kom hem från skolan pratade jag en stund med Nora som precis är hemkommen från New York. Sedan blev det bråttom till matchsamlingen. Vi mötte ett lag som ligger två divisioner över oss så våra förväntningar på matchen var inte så stora haha. Men vi stod faktiskt upp hyfsat bra och stundtals hade vi matchen. Resultatet är lite skitsamma hehe. Huvudsaken är att vi fick en bra genomkörare! När jag kom hem finslipade jag min samhällsuppsats. Innan jag släckte lampan hann jag även titta på ett avsnitt av GG - åh kärlek! ;)
'
Ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0