Ritsh ratsh

Tjenixen!! (varning för långt (men oh så intressant) text)
'
Gårdagen var helt flippad och jag hade noll sekunder över till att sitta vid datorn. För att gå rakt på sak: nu sitter jag med i styrelsen i Hvitfeldtskas elevkår. Det var inte riktigt det jag var inställd på när jag gick på elevkårens årsmöte. Jag hade innan mötet fått en förfrågan om att sitta i valberedningen för nästa års styrelse men när jag gick ut från mötet hade jag helt plötsligt valt in i styrelsen. Så kan det gå när inte haspen är på! På kvällen hade jag möte med projektgruppen och var ej hemma förrän halv tio. Då var jag helt slut på energi så det var snabbaste vägen till sängen som gällde.
'
Idag har jag gått på stan med pappa och köpt skor. Det blev ett par låga dr martens och ett par vita, låga converse. Jag är kalabalasen-nöjd! :) Efter det gick jag på första mötet med nya kårsstyrelsen. Det är så spännande nu. Jag känner ingen sen innan och hela kår-grejen är nytt! Alla verkar dock väldigt gulliga och drivande så det här kommer nog att gå susen!
'
Nu ska jag andas lite men sen måste jag ta tag i packningen inför Köpenhamn. Jag och finaste åker ju imorgon! Tiden har gått så sjukt fort... Var det inte igår som vi beställde biljetterna Alexia? I vilket fall. Det kommer bli en grym helg! :D
'
Pusselitusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0