Torsdag och nationella prov

Hejsosvejso!
'
Jag är så frukständvärt trött på att vara föryld nu. Efter tre veckors halsont och trötthet ger jag snart upp. På söndag har vi seriepremiär och jag har inte kunnat träna ordentligt på två, nästan tre, veckor. Gaaah!
'
För att byta ämne helt och hållet kommer min dag börja med ett nationellt prov - uppsatsskrivning i svenska. Underbart... Men för det första är jag inte ensam - alla ettor i Sverige skriver det här provet idag. För det andra så finns det inte så mycket att göra mer än att just göra det. Krånglig mening men ni hajjar huh?
'
Idag gör jag reklam för Slaget om innerstaden! Alla medverkande skolor har varsin tröja och sen har vi alla likadana band. Band + tröja = biljett! Hvitfeldtskas tröja är tillräckligt het för att jag ska kunna gå med den till skolan. ;) All publicitet är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0