Idag

Hej o hej!
Gårkvällen blev superb! Det kom många fina människor och trots det sura vädret var stämningen topp. ;) Huset har såg ut som en flyktingförläggning när vi skulle gå och lägga oss igår haha. Hela vardagsrummet täcktes av madrasser. Men platserna räckte inte till så Alexia sov på soffan och Malin fick dejta golvet den stackarn. I mitt rum sov vi fyra pers och mami och papis säng var också full. Sleep overs är kul!
'
Nu har alla åkt hem till sina bon och jag är alldeles ensam i stora huset. Oj, det där lät deppigare än menat haha. Det är faktiskt helt okej att vara ensam en stund då och då. De senaste dagarna har det kryllat av folk runt omkring mig så lite ensamhet kan nog göra gott. Jag funderar på att åka och köpa pizza men nr1: det regnar och jag har bara moppen. 2. Det känns lite halvsorgligt att köra hem ensam i regnet med en pizza för att sedan avnjuta den i ensamhet. Det jag annars kan göra är att slänga ihop en sallad och steka falafel men det låter, på något sätt, inte riktigt lika frestande som pizza... Hmm. En sak som är säker är iallafall att jag, när jag diskat klart, ska slå mig ner i soffan och halvsova framför en filmrulle. Det blev bara cirka fyra timmars sömn inatt nämligen...
Dennis lekte lite med sin iphone på Påskafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0