Valbog (hehe)

Hej och god morgon!
'
Vi förlorade matchen igår. Jag kan inte säga mer än att det var rättvist att Bergdalen vann. Dock tyckte jag inte resultatet speglade matchen helt korrekt. Det fanns inte så mycket att välja på så sjuk eller ej, ag spelade i princip hela matchen. Det är antagligen därför jag inte känner den minsta lilla smak från min frukostmacka. Menmen, det brukar alltid vara värst på morgonen. Idag är det Valborg och då ska man inte ligga hemma och vara bitter (även om det egentligen är det man känner för hehe). Nejnej, Valborg handlar om att umgås och ha skoj! Nu kommer ni tycka jag är knäpp men min Valborg startar med en utbildning. Vi i nya elekårsstyrelsen ska på en utbildning hos SECO (sveriges elevråds centralorganisation). Det är därför jag är uppe med tuppen. Därefter ska jag hem, byta om, städa för att sedan åka tillbaka till Gotenburgo igen. Har ni planer för Valborg?
'
Pusselipuss!
fönstret fick vara med och spegla sig i teet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0