Friiday

Hej där!
Igår var en jäkligt tung dag. Det har varit kaos det senaste. Tyvärr kan jag inte gå in på det för mycket. Kanske att jag kan berätta om en vecka men just nu är sekretessbelagt. Det är skitjobbigt, det är ju nu när det är jobbigt som man behöver stöd och råd. Men jag är iallafall inte ensam i det här. Det är skönt. 
'
Idag ska jag försöka gå in hundraprocentigt på alla lektioner och slippa ta med mig plugg hem. Jag har redan två inlämningar till nästa vecka och behöver inte mer på to-do-listan. Jag har inga planer för ikväll faktiskt. Mina päron är inte hemma så jag ska kanske bjuda över lite vänner på mys. I don't know. We'll see about that!
Ha en fin fredag sötnosar!
'
Några bilder från mitt rummi. Klockan är nyuppsatt och smyckeshängaren är nyinstallerad. De är två saker jag har på lån nu när Agnes pluggar i Bergen... :) Saknar henne!!! 





Kommentarer
Postat av: SysterYster

Saknar och älskar dig <3

2012-09-01 @ 01:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0