hh#s*xXbsahfas%hgj

Lite rubriken känner jag mig just nu. Idag spelar vi höstsäsongens första match. Det är "bara" en träningsmatch men väldigt viktigt att vinna för självförtroendet. Självklart vaknar jag med rosslig hals, täppt näsa och huvudvärk. Fan. Vad är det med dagens förkyldningar? Jag har varit förkyld sen Hultsfred... Det är två månader sedan. Det har gått upp och ner men sen dess har jag inte vaknat en enda morgon med helt fria luftvägar och med en hals som inte gör ont. Förlåt för aggroinlägg men jag är så jävla trött på att aldrig känna mig helt frisk!
'
Aja. Det är bara att gå upp till matchsamlingen, se glad ut och springa så mycket jag orkar. Ikväll är det lagfest och det kommer iallafall bli kul!
Pussar!
Den här klänningen fyndade jag på COS när jag var i Köpenhamn för ett tag sedan. Den hade jag på mig förra veckan på min och Emmas fest. Bilden gör den inte rättvis. Den är magisk i verkligheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0