idag

Todiloo!
'
När jag kom hem från mötet i måndags åkte jag hem och myste med Madeleine. Hon lånar sin kusins lägenhet den här veckan. Tyvärr såg den ut som ett rumphål, alltså stökig inte ful. Så jag och Madde tog på oss städhandskarna (nej det gjorde vi inte) och städade hela hennes lägenhet från topp till tå. Nu kan man andas där inne ute att få en allergisk chock! :) På kvällen var det träning och efter den hämtade vi ut våra träningskläder som vi beställt för typ ett år sedan. Bättre sent än aldrig? Igår kväll låg jag bara hemma och slappade framför Million dollar baby. Fyfasen vilket slut! Fin film i vilket fall men gah vad orättvist! Ni som sett den förstår vad jag menar, ni andra får helt enkelt se den.
'
Idag ser min dag väldigt lugn ut, epic. Jag ska kika lite Game of thrones, kanske ta en powerwalk och ikväll ska jag antagligen grilla med några vänner. Mysdag!
'
Pusselipussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0