Måndag

Tackar mig själv för denna sömnlösa natt. Tack. Det känns verkligen bra att starta denna vecka med veckans längsta skoldag som en zombie med synproblem. Jag älskar att känna mig orkeslös och matt. Jag tycker också om att inte kunna koncentrera mig och att gå runt som en tickande bomd, redo att explodera på någon oskyldig civil person. Tack ännu en gång för denna natts välsignelse.
'
Här har ni ett litet bildregn från min helg. Den som inte förstod ironin i texten ovan kan ju njuta av bilderna istället.
picknickade och rullade lite boll med Hedvig <3



På kvällen vankades det kårhäng, på bilderna ovan ser ni mina tjusiga kollegor Kalle, Amanda och Liam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0