shake that ass

Hallihallå!
'
Kom just hem från en promenix. Madde skulle hem så jag passade på att följa henne och samtidigt få lite motion! De nya skorna funkar jättebra än så länge. Mina fötter behöver nog bara vänja sig lite vid dem. Nu tänkte jag städa klart mitt rum. Det har varit mitt pågende projekt de senaste veckorna... idag ska det slutföras. Ikväll startar höstsäsongen av fotbollen, ångest. Jag har inte rört mig på hela sommaren - död fisk. Menmen, överlever gör jag nog. Första träningarna efter ett uppehåll är alltid värst. Sen blir det lättare. Dock har vi träningsmatch redan om en vecka!! Om jag ens ska orka en kvarts matchspel måste jag springa varje dag den här veckan haha. Wish me luck!
'
Pussar
mina hjärtan!

Kommentarer
Postat av: william

söta bilder:D

2012-08-02 @ 14:12:01
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0