smakar som himlen

Hejhopp-sockertopp!
'
Vad har hänt sen vi hördes sist? Massor! ;) För att göra en lång historia kort, de senaste dagarna har jag tränat, njutit av livet och umgåtts och festat med underbara människor! Igår hade jag och en kompis en gemensam sommarfest som hölls hemma hos mig. Vi hade tur med vädret, stämningen var på topp och musiken tystnade inte förrän sex imorse. Åh vad man är lyckligt lottad och har det bra hela tiden!
'
Imon ska jag sova ut och ha en allmänt lugn förmiddag. Jag ska gå en powerwalk då jag måste få ut min träningsvärk och mjuka upp mina stela muskler och leder. Nu när fotbollsträningarna har dragit igång igen har kroppen min fått en chock haha! Idag hade vi en extraträning och trots 10 timmars festande och dålig sömn pallrade jag mig faktiskt dit. "Stolt" tjej... ;) Det var faktiskt skönt att röra lite på fläsket. Jag var mycket piggare efter träningen jämfört med innan haha.
'
Nu ska jag nana, sov sött så hörs vi imon!
Lovelove
härmondan, ute och dansade i nyskorna!
sov hos bästa vän och åt mysig frukost i morgonstrålarna
igår agerade köket djbås och dansgolv
Varför inte festa till det med en frozen strawberry daiquiri?

Standardmat en dag som denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0