Snicksnack

Hej där!
'
Gårdagen blev, trots grov sömnbrist, väldigt mysig. Jag har fantastiska vänner! På bussresan hem lyckades jag somna i några minuter. När jag kom hem fixade jag i mitt rum, det var k a o s. Jag har fått flera ton av Agnes som rensade ut sjukt mycket kläder och diverse småplock i och med sin flytt till Norge. Allt låg i en fin och hederlig köckelmödding innan men nu är det bara några små drag med dammsugaren, sen kommer det skina av renhet... Eller?
'
Något som jag tycker är kul är att jag tagit tummen ur och satt upp min stringhylla. Den sitter brevid fönstret, vänster om soffan. Jag lägger upp för och efter-bilder senare idag. Fint blev det iallafall! :) Idag slutar jag vanligtvis jättetidigt men eftersom jag ska till tandläkaren slutar jag ännu tidigare haha. Gött!
'
Ha en finisdag så hörs vi lateros!
träffade Hedvigs alterego Ozzy Osbourne i bamba igår...
brallmönster
finaste!
här sitter jag och tänker, det kan ni väl förstå. haha. (bättre bilder på gårdagens outfit kommer upp senare idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0