svett

Godmorgon allesammans!
'
Idag sov jag ut ordentligt och vaknade cirkus en halvtimma sedan. Underbart! Om en stund ska jag ge mig ut på en powerwalk. Träningen igår gick helt okej. Det var framförallt en bra träning med många olika övningar, både kondition- och teknikmässigt. Efter fotbollen, då jag drypte av svett haha, mötte jag upp Emma och gick en långpromenad. Dubbelpass ajjemän! Det är bara bra att jag kör all in nu. Säsongen är igång och jag har sjukt mycket att ta igen. Ikväll ska jag hem till Astrid som arrangerar en avskedsfest. Det kommer nog bli en kanonkväll! Dock ska jag ta det väldigt lugnt då jag ska på ännu mer äventyr imon...
'
Pussar!!
Jag hade inte riktigt hunnit torka efter fotbollsträningen innan jag mötte upp Emma...Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0