TISDAG

God morgon! Har ni sovit gott? Jag har sovit väldigt tungt hela natten men jag vaknade kvart i sex och kunde inte somna om. Jag var väl lite orolig över att inte klockan skulle ringa eller något. Jag har drömt massa konstigheter. Jag träffade Nause, dansade naken, åkte bil i en lång nedförsbacke i skogen och när jag skulle upp igen hade jag helt plötsligt en trampbil... Drömmar är ett mysterium. Jag tror jag har fått halsfluss också. Halsen har blivit ännu värre nämligen. Det kan vara pga att jag tränade igår trots att jag inte kände mig bra. Shame on me... Jaja. Nu ska jag lägga på lite ögonbrynspenna innan jag susar till bussen. Jag och mina kårkamrater hann inte bli klara igår direkt haha... IDag ska vi måla ett andra lager i kafét samt måla om i kårrummet. Vi måste även få tag på soffor, fåtöljer och bord. Axel har gjort en lååång avbokningslista full med uppgifter. Det är bara att sätta igång och börja bocka av!
'
Pussar, ha en fin dag!
finhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0