Dan före dan, före dan...

God morgon!
Nu är man där, dan före dan före dan då skolan officiellt startar. Jag "började" skolan redan förra veckan tillsammans med de andra kårstyrelsen. Idag behöver jag bara in till skolan en snabbis då vi (i kåren) ska hålla tal för lärarna samt fixa det sista i elevkafét. Ikväll är det match mot Örby som gäller... serieledarna...!
'
Min helg har varit kalabalasen. I fredags hängde jag först med några fina vänner i slottskogen innan vi tillsammans drog till götaplatsen, där maskinen spelade. Sen lämnade jag dem och mötte upp Aggy. Vi åkte till röda sten och checkade läget. Bra kväll! I lördags var jag hos Malin och firade hennes födelsedag. Jag tror och hoppas hon blev glad för sina presenter! Igår tog jag det bara allmänt lugnt. På kvällen kom farfar, farmor och faster upp på middag och sen avslutades dagen med ett dopp i sjön.
'
Jag hoppas ni haft en skojsig helg och att ni inte har allt för mycket skolångest nu när lovet är över. Det är alltid tungt att återvända efter sommarens sköna ledighet men det man får försöka ta en dag i sänder och se allt roligt som följer med skolåret.
'
Puss på nosisen! Blandpics från helgen...
el maskino
innan jag åkte hem till Malins kalasiss. Fick panik av alla kulturkalasmänniskor när jag skulle köpa present till henne, det kryllar ju av folk överallt! Nästan skönt att det är över nu...
Hälsade på broskon och hans nya stringhylla innan jag åkte hem igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0