1a advent

God morgon och glad första advent.
 
Hur är det med er? Själv hade jag en lugn och mysig kväll med Madde. Vi såg filmen The watch. Den var en helt okej, amerikansk skräckkomedi. Med andra ord, inte jättebra men underhållande. Sen såg vi Friends with kids. Den var också helt okej. Jag kunde dock inte låta bli att irritera mig över hur plastikopererad huvudpersonen var och att hon gjorde otroligt jobbiga ljud och grimaser (pga alla operationer). Annars var det en ganska mysig film som fick en att ännu en gång inse hur ensam man är. Halleluja!
 
Idag ska jag turboplugga och göra julfint i mitt rum. Det har varit underbart att för en gångs skull vara hemma en hel helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0