1a December

Tjingpling!
 
Stockholm var superb och jag ville allt annat än lämna mitt mysiga hotellrum när det var dags att åka hem. Jag vet inte om jag kan säga att jag verkligen var i stockholm då vi tillbringade all vaken tid i folkets hus. Vi hann varken med seighseeing eller shopping. Det får helt enkelt bli ett återbesök inom snar framtid med massa tid till nöjesaktiviteter!
 
Igår var jag och några vänner på fest i Götlaborg. Det var roligt att träffa alla. Jag har varit som i trans det senaste, ganska fårnvarande och isolerad. Tyvärr hade jag inte uppfattat att det bara var livemusik. Jag hade sett fram emot att svänga höfterna till fartfyllt dunkadunk. Så blev inte fallet. Men summa sumarum - bra kväll!
 
Nu ska jag och Madde kika på en dålig, amerikansk film. Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0